V herecké profesi by se měl člověk snažit začít vykukovat co nejdřív, soudí Max Dolanský
Pořád ještě studuje, ale už si zahrál ve filmu Petra Zelenky Limity a ve snímku High School Heist režiséra Jana Haluzy. „V rámci filmového herectví je praxe důležitá. Dala mi hodně, ale škola mě naučila základy. Když se to zkombinuje, člověka to rychleji posouvá,“ říká v Blízkých setkáních Terezy Kostkové Max Dolanský. Jaké to je být dítětem hereckých rodičů Lenky Vlasákové a Jana Dolanského? Jaké jsou jeho herecké sny?
„Je škoda, že filmové herectví se na školách nevyučuje. Neškodilo by dát tomu alespoň dvě hodiny týdně, protože filmové herectví je jiné. Když jsem začal chodit na castingy, říkali mi, že jsem moc divadelní,“ vzpomíná Max Dolanský.
„Praxe je důležitá a spolu se zkušenostmi jde všechno ruku v ruce. Nabídky se na sebe nabalují. V této profesi by se měl člověk snažit začít vykukovat co nejdřív,“ myslí si herec.
„Na konzervatoři nám dovolují pracovat. Záleží samozřejmě na časové náročnosti a komunikaci s profesory. Ale práce je nám dovolena a to je pro nás přínosné,“ uzavírá v Blízkých setkáních Max Dolanský.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka


Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.