Tomáš Vanča. Co ho přivedlo od stavby železničních modelů k obnově skutečné dráhy?
K čemu v minulosti na Kolínsku sloužily řepařské drážky? Co Tomáše Vanču přivedlo od stavby železničních modelů k obnově skutečné dráhy? Bylo těžké sehnat úzkokolejnou lokomotivu a vagony pro turistické jízdy? Prokázala se v průběhu rekonstrukčních prací platnost rčení, že všechno zlé je pro něco dobré? Má obnovená řepařská drážka svůj jízdní řád? Komu dělá největší radost? Co to jsou řepánky? Je pro Tomáše Vanču při realizaci jeho nápadů důležitá víra?
Související
-
Když nejde o život, není to nesnáze. Zrcadlo dobrodruha a milovníka železnice Alberta Fikáčka
Zakladatel expedičního klubu, organizátor kulturních a cestovatelských akcí na železnici, dobrodinec. Co všechno musel zařídit, aby vyslal vlak pro ženy a děti na Ukrajinu?
-
Drážní zaměstnanec se tak zamiloval do vlaků, až vytvořil vlastní železniční muzeum
Unikátní soukromé muzeum železnice založil v Radimi na Chrudimsku Eduard Kapitola. Dlouholetý drážní zaměstnanec a nadšenec zachránil obrovské množství vybavení.
-
Proč opustila hotelnictví a propadla kouzlu železnice? Odpovídá Ivana Freitag
Jak se přihodilo, že opustila hotelnictví a propadla kouzlu železnice? Proč se spolu s partou nadšenců rozhodla zachránit polorozpadlou parní lokomotivu Albatros?
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka