Proměna škol je v posledních letech poměrně výrazná, oceňuje Tomáš Feřtek, odborník na školství
„Byť se občas o českých školách říká, že se nemění, není to pravda. Určitě se mnohde změnila atmosféra či chování učitelů,“ ujišťuje odborník na školství. Je pravda, že jsou velké rozdíly mezi školami? Jak podstatná je role ředitelů? Byla pro něj škola nuda a stres? Považuje se za spisovatele? Čte hodně a rád?
„Od roku 2005, kdy odstartovala obsahová reforma školství, se na mnoha školách změnilo i to, jakým způsobem se učí. Určitě se to daří. Nakolik jsme k tomu přispěli my a naši kolegové z EDUinu se nedá určit,“ přemítá spoluzakladatel této obecně prospěšné společnosti Tomáš Feřtek.
„Myslím, že proměna je v posledních letech poměrně výrazná a je spousta učitelů, kteří se snaží dělat svoji práci výborně. S dokumentárním seriálem Jak se dělá dobrá škola, který startuje příští týden v České televizi, jsme udělali turné po učitelských akcích přes prázdniny, a potkáte tam stovky lidí, kteří dělají výborně svoji práci,“ uzavírá v Blízkých setkáních novinář a dramaturg Tomáš Feřtek.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka