Potřebují i neziskové organizace dobrý marketing? Odpovídá Miroslav Čepický, ředitel komunikace Nadace rodiny Vlčkových
Miroslav Čepický je držitel profesního ocenění Mluvčí roku 2022 v kategorii Nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru. Co ho baví na psaní a novinařině? Je možné někomu pomoct díky příběhu? Proč odešel z korporátu do neziskového sektoru? Potřebují i neziskové organizace dobrý marketing? Jak se dostal k projektu Nadace rodiny Vlčkových? Vítají lidé z Košíř přestavbu chátrající usedlosti Cibulka na dětský hospic? Zažívají rodiny s těžce nemocnými dětmi i radostné chvíle?
Související
-
Host: Tereza Maxová, modelka a zakladatelka nadace, která pomáhá opuštěným dětem
Kolikrát v životě slyšela, že je ošklivá a nepoužitelná? Co důležitého o sobě zjistila ve světě modelingu? A kdy se rozhodla, že bude pomáhat? Moderuje Šárka Maixnerová.
-
Jak vnímá postavení nadací v současné společnosti? Odpovídá Karel Janoušek, Nadace Divoké husy
Proč lidé nezřídka jejich význam popírají či nechápou? A který projekt Nadace Divoké husy považuje za zásadní?
-
Pomoc, která se nevidí. Zrcadlo Gabriely Drastichové
Vitální, krásná, rychlá. S pevným stiskem ruky i názory. Zároveň citlivá a empatická. Tak vypadá ředitelka Nadačního fondu Českého rozhlasu.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!
Jan Rosák, moderátor
Slovo nad zlato
Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.