Nemůžu být nikdy rozcuchaný. To dá rozum, jsem přece špek. Ranní špek.
Každý den od pondělí do pátku vám v Ranní Dvojce představíme jeden Ranní špek. Hravou hádanku pro dobré vstávání. Připravují Dalibor Gondík, Regina Květoňová, Jakub Kaloč a Eliška Švepešová.
Vrhněte se na další ranní masáž mozku, jak náš Ranní špek pojmenoval jeden posluchač. Dnes to nebude asi úplně jednoduché, ale poslední indicie vás ke správné odpovědi určitě navede.
Nemůžeš být nikdy rozcuchaný.
Generace.
V seniorském věku.
Kouřovod nebo instalatérská trubka.
Vezmeš si mě?
Výprask.
Prosím, prosím.
Básník přichází k jezeru.
S křenem.
Správná odpověď: koleno.
Ranní špek si můžete poslechnout každý všední den po šesté hodině ráno v Ranní Dvojce. Archiv špeků najdete na webu Dvojky nebo v aplikaci mujRozhlas.
Související
-
Dokonalý pořádek a rituály - to je moje. A pro mnohé z vás už Ranní špek rituálem je. Hurá na něj!
Každý den od pondělí do pátku pro vás na Dvojce připravujeme Ranní špek. Hravou hádanku pro dobré vstávání.
-
Dnešní Ranní špek plave dobře a plave rád. Skočte do toho s ním a nechte se unášet proudem legrace
Každý den od pondělí do pátku pro vás na Dvojce připravujeme Ranní špek. Hravou hádanku pro dobré vstávání.
-
Někdy se při práci zapotíme a pak trochu nevoníme. Fialky prostě nejsme. Uhádnete, co jsme zač?
Každý den od pondělí do pátku pro vás na Dvojce připravujeme Ranní špek. Hravou hádanku pro dobré vstávání.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
![jak_klara_obratila_na web.jpg jak_klara_obratila_na web.jpg](https://dvojka.rozhlas.cz/sites/default/files/styles/cro_3x2_mobile/public/images/e267b388c06a96c1b90c7443afcd1a84.jpg?itok=NWANcVy-)
![](https://dvojka.rozhlas.cz/sites/default/files/styles/cro_1x1_mobile/public/images/94949a2cda8b0e5970dc036a8b74667d.jpg?itok=bfzCOlUT)
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.