Okamžitě jsem řekl, že ano, popisuje Ondřej Brousek nabídku hrát v Ungeltu známý Příběh ze zoo
Společně s Davidem Švehlíkem účinkují ve hře amerického dramatika Edwarda Albeeho. „Text jsem četl už na škole a byli jsme z něj hotoví,“ vzpomíná. Proč ho těší role v rozhlasových hrách a četbách? Co prozradil o svém účinkování v kapele Monkey Bussines? Má skupina recept na to, jak nepropadnout ponorkové nemoci? Proč poslední LP nese název Když múzy mlčí? A je spokojený se svým hlasem při dabingu?
„Věděl jsem, že to Ungelt chystá v obsazení David Švehlík a David Novotný. Pak z toho David Novotný odstoupil a dramaturg Pavel Ondruch mi zavolal, jestli bych to nechtěl dělat. Řekl jsem okamžitě, že ano,“ vypráví skladatel, herec a muzikant Ondřej Brousek.
„Každé představení je jiné a máme to rádi. I obecenstvo je jiné. Říkám si, že některé je poučené, nebo naopak, že je zklamané, protože přišlo na komedii. A někteří netuší, kam se může ubírat rozhovor na lavičce. Je to sugestivní a zajímavá hra.“
Komorní Fidlovačka prý Ondřeje Brouska naučila lecčemu, co zúročuje v Ungeltu. „Byl to zlom v jevištním projevu. Pokud jsou lidi od herce padesát čísel, i nádech může hrát roli. Je to úžasné a mám to velmi rád,“ uzavírá v Blízkých setkáních herec a muzikant Ondřej Brousek.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Závěr příběhu staré Karviné, který měl zůstat pod zemí
Karin Lednická, spisovatelka

Šikmý kostel 3
Románová kronika ztraceného města - léta 1945–1961. Karin Lednická předkládá do značné míry převratný, dosavadní paradigma měnící obraz hornického regionu, jehož zahlazenou historii stále překrývá tlustá vrstva mýtů a zakořeněných stereotypů o „černé zemi a rudém kraji“.