Co nejvíc chybí začínajícím pedagogům, vysvětluje Petra Mazancová, předsedkyně Učitelské platformy
Potřebují se i učitelé sdružovat? Jaká témata přináší Učitelská platforma do veřejného prostoru? Co nejvíc chybí začínajícím pedagogům? Učí se i učitelé od dětí? Na jaké výzvy reaguje učitelský kodex? Měl by být učitel i morální autoritou? Obejdou se někdy škola, rodiče i žáci bez známkování? Je chyba užitečná?
Související
-
Největší problémy učitelů a žáků? Zamýšlí se předsedkyně Učitelské platformy Petra Mazancová
Co říká na maturitu bez zkoušky? Jak se učitelé cítí po téměř roční distanční výuce? Jaké jsou největší problémy pedagogů, ale i žáků a studentů? Moderuje Šárka Maixnerová.
-
Nejtěžší je naučit děti samostatně přemýšlet a přijímat i neúspěch. Zrcadlo Petry Šubrtové
Jako studentka vyjela do Anglie nasát svobodu a dobýt svět. Našla tam sebe a touhu dělat velké věci doma. Stala se učitelkou, což v jejím podání není diagnóza, ale dar.
-
Zkoušení a testování do školy patří. „Děti nemohou jen objevovat,“ míní odborník na vzdělávání
„Nejsem progresivní učitel, ale jsem zastáncem tradičního školství,“ vysvětluje na Dvojce ředitel Edukační laboratoře Michal Orság. Moderuje Tereza Kostková.