Co by se mělo změnit v českém školství? Odpovídá Magdalena Málková, spoluzakladatelka základní školy Prosperity
Jak se z nákupčí v oblasti mezinárodního obchodu stane učitelka základní školy? Co by se mělo změnit v českém školství? Mají různé směry alternativního školství něco společného? V čem je škola Prosperity jedinečná a co v ní rozhodně nenajdeme? Je důležité umět se ptát? Co Magdalena Málková prožívala, když při vyhlašování vítěze soutěže Global Teacher Prize Czech Republic uslyšela svoje jméno? Kdy si ji získala matematika?
Související
-
Host: učitelka Pavlína Kopáčiková, nositelka titulu Zlatý Amos 2019
Co pro ni znamená tohle uznání od žáků? Má pedagogické působení v malé obci nějaké výhody? A jaké to je vyučovat z domova? Moderuje Jan Cimický.
-
1049. schůzka: Takový nešťastný příběh první české učitelky
Úsměvnými slovy, totiž aby „z žen člověkové byli“, zdůvodnil záměr nabídnout ženám vzdělávací kursy vizionář Karel Slavoj Amerling, pedagog a lékař.
-
Host: učitelka Libuše Chalupková
Učí dějepis a češtinu na gymnáziu v Sušici, je místopředsedkyní spolku Žihobecké divadlo J. K. Tyla. Co vede mladé lidi k tomu, že obnoví vesnický divadelní spolek?
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka