Recenze internetových obchodů: Nakupujícím pomůžou, můžou být ale i falešné. Jak je rozeznat?
Hodnocení nákupů v internetových obchodech hrají u zákazníků stále větší roli. Zjistil to průzkum agentury Nielsen Admosphere a Asociace pro elektronickou komerci. Podle něj 97 procent nakupujících bere ohled na zkušenosti předchozích nakupujících, které popsali v recenzích.
Téměř všichni zákazníci internetových obchodů se rozhodují podle recenzí předešlých nakupujících. Pro e-shopy jsou tak hodnocení zákazníků klíčová.
Jak internetové obchody shánějí recenze a jak poznáme ty falešné? Jaká je zkušenost majitele jednoho z obchodů? Proč vznikají falešná hodnocení? Jak se chystá Evropská unie recenze e-shopů usměrnit?
Související
-
Český rozhlas Liberec zakládá novou tradici: Pojďte s námi na Královku!
Společně s hotelem Královka a Klubem českých turistů - liberecká oblast vás zveme na 1. ročník pochodu na Královku. Chceme vytvořit každoroční tradici, přidáte se?
-
Nákup přes internet šetří čas i peníze. Co ale dělat, když vám zboží přijde poškozené?
I zdánlivě neporušená zásilka může obsahovat rozbitou televizi nebo polámaný nábytek. Kdo nese odpovědnost? Právničky Soni Libigerové se ptala Barbora Kvapilová.
-
Cestovkám se krátí termín vrácení peněz za zájezdy zrušené kvůli koronaviru. Lex voucher končí
Kdo neodletěl na dovolenou v průběhu pandemie, získal od cestovní kanceláře poukaz na další zájezd. Pokud si ho lidé nevybrali, můžou se těšit na své peníze.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka