Potřebují i neziskové organizace dobrý marketing? Odpovídá Miroslav Čepický, ředitel komunikace Nadace rodiny Vlčkových
Miroslav Čepický je držitel profesního ocenění Mluvčí roku 2022 v kategorii Nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru. Co ho baví na psaní a novinařině? Je možné někomu pomoct díky příběhu? Proč odešel z korporátu do neziskového sektoru? Potřebují i neziskové organizace dobrý marketing? Jak se dostal k projektu Nadace rodiny Vlčkových? Vítají lidé z Košíř přestavbu chátrající usedlosti Cibulka na dětský hospic? Zažívají rodiny s těžce nemocnými dětmi i radostné chvíle?
Související
-
Host: Tereza Maxová, modelka a zakladatelka nadace, která pomáhá opuštěným dětem
Kolikrát v životě slyšela, že je ošklivá a nepoužitelná? Co důležitého o sobě zjistila ve světě modelingu? A kdy se rozhodla, že bude pomáhat? Moderuje Šárka Maixnerová.
-
Jak vnímá postavení nadací v současné společnosti? Odpovídá Karel Janoušek, Nadace Divoké husy
Proč lidé nezřídka jejich význam popírají či nechápou? A který projekt Nadace Divoké husy považuje za zásadní?
-
Pomoc, která se nevidí. Zrcadlo Gabriely Drastichové
Vitální, krásná, rychlá. S pevným stiskem ruky i názory. Zároveň citlivá a empatická. Tak vypadá ředitelka Nadačního fondu Světluška. Jak dlouhou cestu ušla do čela Nadace?
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Když vás chytne klasika, nikdy vás už nepustí. I kdybyste se před ní plazili.
Petr Král, hudební dramaturg a moderátor Českého rozhlasu


Nebojte se klasiky!
Bum, řach, prásk, křup, vrz, chrum, švuňk, cink. Už chápete? Bicí! Který nástroj vypadá jako obří hrnec ze školní jídelny potažený látkou? Ano, tympán! A který připomíná kuchyňské police? A který zní jako struhadlo? A který jako cinkání skleničkami? A který zní jako vítr?