Litomyšl chce nalákat turisty z celého světa
Tento měsíc se objeví na satelitních televizích reklamní spot na české památky UNESCO. Propagační kampaň potrvá tři měsíce a zaměří se hlavně na evropské turisty. Pokračuje mluvčí Litomyšle Michaela Severová.
"V polovině října se rozletí do světa reklamní spot, který má za úkol představit Českou republiku jako UNESCO velmoc. Má samozřejmě nalákat potencionální klienty k návštěvě měst UNESCO. Při výběrovém řízení jsme hledali nějaký dobrý nápad, který ukáže naše skvosty nejen jako "baráky", ale chtěli jsme ukázat, že všechny objekty mají svoji vnitřní energii a žijí svým vlastním životem. Diváci se dočkají toho, že sochy a obrazy ve spotu ožívají."
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
V zájmu části slovenské vlády je držet obecenstvo po atentátu trochu v napětí, myslí si sociolog Želinský
-
Začíná bouřkový víkend, varují meteorologové. Platí výstraha pro jihovýchod země, v neděli pro celé území
-
Takový vývoj jsem očekával, chválil tým po výhře Procházka. Proti Britům očekává podobný scénář
-
Esesáci mučili pošťáka, aby udal své přátele. ‚Mlčel jako dub,‘ prozradil dceři po jeho smrti soused