Kdo se nerad schovává a je naopak rád na očích? Zapeklitá otázka. Neprošvihněte další Ranní špek
Každý den od pondělí do pátku vám v Ranní Dvojce představíme jeden Ranní špek. Hravou hádanku pro dobré vstávání. Připravují Dalibor Gondík, Regina Květoňová, Jakub Kaloč a Eliška Švepešová.
Bez "špekování", jak začali někteří posluchači přezdívat první půlhodince ranního vysílání, si už mnozí z nich neumějí vysílání představit. Kdyby tak náhodou rannímu týmu došla inspirace při vymýšlení nových špeků, nemusejí propadat panice. Jsou tady právě naši posluchači, kteří posílají stále nové a velice důmyslně promyšlené hlavolamy.
Znají mě téměř všichni Češi.
Jsem národní chlouba.
Používá mě hodně lidí.
Nerada se schovávám a jsem ráda na očích.
Jsem nenáročná a vydržím dlouho, ale musí se o mě pravidelně pečovat.
Najdete mě po celé zemi.
Poprvé jsem se objevila před 132 lety.
Mám čtyři základní barvy.
Miluju stromy.
Beze mě by se mnozí mohli ztratit.
Správná odpověď: turistická značka.
Ranní špek si můžete poslechnout každý všední den po šesté hodině ráno v Ranní Dvojce. Archiv špeků najdete na webu Dvojky nebo v aplikaci mujRozhlas.
Související
-
Nikdo mě nechápe. Myslím, že ani vy ne. Nebo se pletu? Tak schválně, kdo jsem?
Každý den od pondělí do pátku pro vás na Dvojce připravujeme Ranní špek. Hravou hádanku pro dobré vstávání.
-
Dlouho jsem byla tajemstvím. Indicie ale tajné nejsou. Navedou vás ke správné odpovědi na hádanku?
Každý den od pondělí do pátku pro vás na Dvojce připravujeme Ranní špek. Hravou hádanku pro dobré vstávání.
-
Ani dnes nepřijdete o pravidelný ranní hlavolam. Kdo je užitečný, ale občas skončí v poli? Hádejte
Každý den od pondělí do pátku pro vás na Dvojce připravujeme Ranní špek. Hravou hádanku pro dobré vstávání.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka


Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.