Narodila jsem se v roce 1980 v Praze. Na Fakultě sociálních věd jsem vystudovala žurnalistiku a mediální studia. Během studia jsem začala pracovat v přílohách Lidových novin, kde jsem nakonec strávila pět let. Následovala roční zastávka v MF Dnes. Sedm let jsem pak vedla hudební web mediální skupiny Lagardére Active ČR.
Byla jsem členkou redakce českého Newsweeku, kde jsem se starala o kulturní rubriku, poté jsem rok editovala kulturu na Aktuálně.cz. Na Vltavě jsem do dubna 2024 pracovala jako editorka a moderátorka pořadu Vizitka.
Často/ráda poslouchám hudbu, chodím na výstavy, čtu, chodím do kina, běhám, vyrážím na výlety po Česku i do zahraničí, kreslím, chatařím a s kytarou a počítačem zkouším skládat písničky. Dvanáct let jsem zpívala ve vokálně-instrumentálním souboru Doubravánek.
Všechny články
-
Vykrmil jsem velké zvíře, na které mám krátké vodítko. Vyjít z anonymity, usmýká mě to, říká Timo
Jeho pouliční poetické vzkazy, hříčky a básně daly vzniknout facebookové stránce, kde se diskutuje o každém nově nalezeném přírůstku.
-
Nejsou v ní slova, ale je krásná. Kniha někdy prostě potřebuje vyjít, i když z ní nebude bestseller
Ilustrátor Pavel Čech: Knížka je nebezpečná věc. Může náš život vykolejit a zažehnout fascinaci, které bychom byli ušetřeni, kdybychom ji minuli.
-
Škatulka s názvem jinakost je Ostravě dlouho malá, říkají autoři výstavy Návratný průzkum: Ostrava
Martin Netočný: V 90. letech šlo o to, odkud umění je, tedy že je z Ostravy, z periferie. Nám jde na výstavě mnohem více o lidi, kteří umění vytvářejí, a o umění samotné.
-
Chci vám všem říct, že umění je energie. V Hradci poprvé vystavuje průkopník videoartu Robakowski
„Józef Robakowski mi otevřel bránu do polské scény. Přivítal mě ve svém bytě obloženém uměním, na výstavě v Hradci jsme se dohodli velice rychle,” říká František Zachoval.
-
Nepřemýšlejte nad vítězi, vyražte raději na výstavu, vzkazují laureáti Ceny Jindřicha Chalupeckého
Přijeďte se do Brna podívat na naši výstavu. To je důležitější než si přečíst článek, kdo vyhrál, a pak si myslet, že je buď mimo, nebo cool, míní fotograf Oskar Helcel.
-
Dělat věci jednoduše mě naučila Alena Šrámková, s lávkou HolKa jsem spokojený, říká architekt Tej
Národní cenu za architekturu letos získala Štvanická lávka v Praze, která je dílem autorů Petra Teje, Marka Blanka, Jana Mourka, Aleše Hvízdala a Jana Hendrycha.
-
Socha jako odraz tíhy. Marius Kotrba byl mistr práce s veřejným prostorem, inspiroval k diskusi
Brno to s veřejným prostorem umí. V péči o vznik kvalitních soch a pomníků je v rámci České republiky napřed, míní místopředseda Spolku sochařů Jiří Plieštik.
-
Podívej, ty větve mluví! Alšova jihočeská galerie ukazuje, jak důležitý je strom ve světě umění
Co se stane, když se pro člověka stane vyjadřovacím jazykem strom? Čemu se od stromů můžeme přiučit a lze vůbec z děl tematizující stromy složit kompaktní výstavu?
-
Vychází první LP Jiřího Bulise. Měla jsem pocit, že toužil po smířlivějším příběhu, říká dcera Lucie
Lucie Dlabolová: Jiří Bulis uměl být netrpělivý, ale taky s ním byla legrace. Nejhezčí vzpomínky na něj mám z chalupy v Krušných horách, tam taky vzniklo hodně jeho písní.
-
Jak na bolavé vNitro? S léčbou může pomoci sdílení osobních příběhů, vzkazují 4 + 4 dny v pohybu
Na festivalu 4 + 4 dny v pohybu se letos sešla řada inscenací s hlubokými tématy. Náhoda? Podle organizátorů hraje tvůrcům do karet i menší tlak na počet premiér za rok.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »